Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789037228410 |
Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener gaat de student aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.In dit werkboek is de kerntaak Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten uitgewerkt voor de activiteitenbalie, onderdeel van de frontoffice verblijfsrecreatie.Wat is jouw rol als frontofficemedewerker achter een activiteitenbalie en welke werkzaamheden horen daarbij? Welke informatie heb je nodig om een gast in te schrijven voor een activiteit en hoe doe je dat goed? Je leert welke producten en diensten bij een activiteitenbalie worden aangeboden en hoe je deze verkoopt of verhuurt.