Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789000310432 |
Het doel heeft het managementdenken in de westerse wereld veranderd. Goldratt werd door het tijdschrift Fortune uitgeroepen tot goeroe van de industrie en door Business Week tot genie. Je kunt het boek gerust aanbevelen aan je vrienden in het bedrijfsleven zelfs aan je baas maar niet aan je concurrenten. In een spannend detectiveverhaal vecht hoofdpersonage Alex Rogo voor het behoud van zijn bedrijf (en zijn huwelijk). Met hulp van Jonah, een oude vriend uit zijn studententijd, slaagt hij erin om conventionele denkwijzen aan de kant te schuiven en op een originele manier te handelen. Elk proces blijkt beperkingen te hebben die echte groei en ontwikkeling belemmeren. Het verhaal verklaart de basisprincipes van de beperkingentheorie, de Theory of Constraints, die door Eliyahu Goldratt is ontwikkeld. Het doel is een boek vol met eyeopeners voor iedere manager die meer zicht wil krijgen op processen in zijn bedrijf. De internationale managementbestseller. Eliyahu Goldratt is bij miljoenen lezers een begrip als wetenschapper, leermeester en managementgoeroe. Over de hele wereld passen economen, bedrijfskundigen en managers zijn gedachtegoed toe in hun eigen organisaties.