Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789045352152 |
Creatief denken, dat doe je niet zomaar op commando. Hoe bedenk je, onder druk, de beste ideeën? 'Creatief denken voor Dummies' helpt je op weg! Of het nu gaat om die roman die je altijd al hebt willen schrijven of het eigen bedrijf dat je wil opzetten, dit praktische, hands-on boek brengt je inspiratie, tips en technieken om het beste uit je creativiteit te halen! 'Creatief denken voor Dummies' leert je je creatief potentieel aan te spreken door onder meer te brainstormen, out-of-the-box te denken, te mindmappen, te tekenen of te mediteren - en dat allemaal met maar één doel: jouw beste idee boven tafel krijgen. Je zult de wereld op een nieuwe manier leren bekijken - en je realiseren dat de inspiratie overal om je heen voor het oprapen ligt. Stel je open voor de gerenommeerde technieken in dit boek en ontdek dat je veel creatiever bent dan je denkt. Of je nu professioneel of persoonlijk op zoek bent naar creativiteit, 'Creatief denken voor Dummies' is dé gids! David Cox is een creative business consultant die al sinds 1970 succesvolle ideeën bedenkt, opzet en verkoopt. Hij is behalve marketingprofessional ook gekwalificeerd NLP'er. Hij heeft een achtergrond in zowel kunst als psychologie en weet beide disciplines fantastisch te verbinden in zijn veelgeprezen boeken.