Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789401405768 |
Voor managers die zich afvragen wat coaching oplevert. De concurrentiepositie van bedrijven en de positie van managers en bedrijfsleiders staan vandaag voortdurend onder druk. Om te overleven moeten ze immers proactief handelen, snel beslissingen nemen en zo wendbaar en flexibel mogelijk zijn. Steeds meer managers doen daarom een beroep op professionele coaches. Die coaches fungeren als klankbord, bieden andere perspectieven aan en dragen ertoe bij om een beslissingsproces niet als een gewicht op de schouders te ervaren. De jongste jaren is er dan ook meer openheid gegroeid tegenover coaching. Niettemin heerst er nog grote schroom om de stap naar een coach te zetten. Dat vertaalt zich in allerlei vooroordelen en negatieve overtuigingen. Auteurs Leen Lambrechts en Marleen Boen willen met dit boek dan ook klaarheid scheppen. In een vlotte en toegankelijke stijl lichten ze toe wat coaching precies inhoudt, waarom de nood aan coaching is toegenomen en waartoe coaching concreet kan bijdragen. Ook de misverstanden omtrent coaching ruimen ze uit de weg. Tevens focust het boek op de competenties en kwaliteiten waar een degelijke coach aan moet voldoen. De persoonlijke ervaringen die coauteur Georges Anthoon in dit boek met de lezer deelt, zijn op dat vlak zeer verhelderend. Dit boek maakt duidelijk dat coaching veel meer is dan een luxeservice, maar een essentieel element in de businesswereld van morgen.